Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste BVPA Scriptieprijs uitgereikt

Drs. Elmara Bemer heeft met haar scriptie ‘Crisiscommunicatie, de redding van de mediareputatie?’ de BVPA Scriptieprijs 2006 in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs van de Beroepsvereniging voor Public Affairs (BVPA) werd op donderdag 26 januari jl voor het eerst uitgereikt tijdens het nieuwjaarsdiner van de vereniging. De scriptie van Elmara Bemer, die in 2005 afstudeerde bij de faculteit Sociale Wetenschappen aan de Vrije Universiteit Amsterdam, beschrijft de rol van de media tijdens crisissituaties van bedrijven en de gevolgen voor hun (media-)reputatie. "Het gekozen onderwerp is uitermate interessant. De relativering van theorie ten opzichte van de praktijk is ontwapenend en daarmee in een juist perspectief geplaatst," aldus het juryrapport.

related partner content for mobile comes here

De BVPA Scriptieprijs is bestemd voor de student die tijdens zijn of haar studie in scriptievorm een bijdrage heeft geleverd aan de wetenschap van Public Affairs in brede zin. Aan de prijs is een geldbedrag van 650 euro verbonden. Op de foto reiken BVPA bestuursleden Ton Wagemans en Tim Werkhoven de scriptieprijs uit aan Elmara Bemer.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in