Overslaan en naar de inhoud gaan

'Waarde klantgenoten, ...'

Met deze aanhef spreekt de nieuwe ambassadrice van Proteq ons sinds deze maand toe. Prinses Pecunia houdt een weblog bij waar ze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met deze aanhef spreekt ons sinds deze maand toe. Prinses Pecunia houdt een weblog bij waar ze bespaartips geeft en je mee laat genieten van haar dagelijkse koninklijke beslommeringen. Zo adviseert ze je om een chauffeur aan te nemen die ook de tuin kan bijhouden.

related partner content for mobile comes here

Lef
Dit soort campagnes zijn niet goedkoop, maar zorgen er wel voor dat de consument meer gevoel bij je merk krijgt. Er is helaas nog wel wat lef nodig bij veel marketeers om dit soort vrolijke campagnes te lanceren. Bij de SNS Reaal Groep (waar Proteq onderdeel van is) hebben ze de smaak goed te pakken. Deze financiële dienstverlener weet zich in communicatie met haar merken (o.a. , , ) aardig goed te onderscheiden van de andere financiële dienstverleners. Dit bijzonder amusante concept is ontwikkeld door en online verder ontwikkeld door .

Eye-catching
De banners voor deze campagne vallen op door gebruik van video en geluid bij mouse-over. Iets wat goed werkt om de aandacht van de bezoeker op een site te vangen. Uiteraard dient je boodschap nog steeds relevant of amusant te zijn.

Zie de vierkante banner die op draait voor een goed voorbeeld. Let ook op wat ze doet wanneer je de banner niet aanraakt binnen +/- 10 seconden. (Refresh de homepage een aantal keer als je hem niet direct ziet). Op deze banner zit ook een . Op deze manier maak je efficiënt gebruik van je ingekochte views. Iets wat nogal eens vergeten wordt.

Ik ben erg benieuwd wat de resultaten van deze campagne zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in