Overslaan en naar de inhoud gaan

DDMA komt met online juridisch loket dialoogmarketing

DDMA introduceert vandaag het juridisch loket. Het is een online plek waar marketeers terecht kunnen voor relevante informatie over…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het loket is een aanvulling op de persoonlijke juridische ondersteuning waarvan DDMA-leden gebruik kunnen maken. De dossiers waarover de branchevereniging voor dialoogmarketing op nationaal en internationaal niveau met de (Europese) overheid overlegt en onderhandelt, vormen de basis van het juridisch loket. Het loket is onderverdeeld in negen dossiers:

related partner content for mobile comes here

DDMA-leden kunnen kosteloos met hun juridische vragen over dialoogmarketing bij DDMA terecht. De groeiende behoefte van de leden is voor DDMA de aanleiding geweest om het online juridisch loket te lanceren. 'Iedere dialoogmarketeer heeft te maken met serieuze zelfregulering, veranderende wetgeving en strikt toezicht. Door het juridisch loket toe te voegen aan de DDMA website bieden wij de sector een omgeving met alle noodzakelijke informatie om het vak uit te oefenen', zegt Diana Janssen, directeur DDMA.

Het juridisch loket is te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in