NRC Media biedt branche-informatie met Insight
Elk whitepaper (getiteld ‘Insight’) moet interessante inzichten in omvang, samenstelling en interesses van consumentengroepen in een specifieke branche opleveren. Het gaat om de sectoren Financiële dienstverlening, Zakelijke dienstverlening, Kunst en Cultuur, Automotive en Consumentenelektronica, ICT & Telecom.
De uitgever wil hiermee inspelen op de behoefte van adverteerders om een zo effectief mogelijke marketing- en communicatiestrategie te ontwikkelen, die gebaseerd is op feiten. Tegelijk met de introductie van de serie Insights begint een campagne waarin NRC Media als kennispartner van adverteerders en mediabureaus wordt gepositioneerd.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe inhoud van de vijf Insights is in opdracht van NRC Media samengesteld door Motivaction. Als bronnen gebruikte Motivaction onder andere NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia), STIR (bureau voor internet bereiksonderzoek) en DMS (Decision Makers Survey). Van iedere Insight wordt ook een infographic afgeleid, die via weblogs en social media verspreid gaat worden. De volledige versie van de Insight is beschikbaar op nrcmedia.nl/adverteren.
'Als uitgeverij zijn wij dagelijks bezig om de consument te beraken met relevante en interessante content', zegt Jan van der Marel, directeur-uitgever NRC Media. 'Die kennis en ervaring delen we graag met adverteerders en mediabureaus, zodat die de beste resultaten bij hun doelgroep kunnen bereiken. Ook hebben wij al eerder dit jaar samen met de beste partijen op het gebied van online marketingstrategie, social media, SEO, augmented reality & 3D animaties, webcare, online videocontent en webcasting een kennisnetwerk opgericht.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid