Overslaan en naar de inhoud gaan

NRC Media biedt branche-informatie met Insight

Adverteerders kunnen vanaf vandaag op nrcmedia.nl gratis vijf whitepapers downloaden met gedetailleerde informatie over hun branches.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Elk whitepaper (getiteld ‘Insight’) moet interessante inzichten in omvang, samenstelling en interesses van consumentengroepen in een specifieke branche opleveren. Het gaat om de sectoren Financiële dienstverlening, Zakelijke dienstverlening, Kunst en Cultuur, Automotive en Consumentenelektronica, ICT & Telecom.

related partner content for mobile comes here

De uitgever wil hiermee inspelen op de behoefte van adverteerders om een zo effectief mogelijke marketing- en communicatiestrategie te ontwikkelen, die gebaseerd is op feiten. Tegelijk met de introductie van de serie Insights begint een campagne waarin NRC Media als kennispartner van adverteerders en mediabureaus wordt gepositioneerd.

De inhoud van de vijf Insights is in opdracht van NRC Media samengesteld door Motivaction. Als bronnen gebruikte Motivaction onder andere NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia), STIR (bureau voor internet bereiksonderzoek) en DMS (Decision Makers Survey). Van iedere Insight wordt ook een infographic afgeleid, die via weblogs en social media verspreid gaat worden. De volledige versie van de Insight is beschikbaar op .

'Als uitgeverij zijn wij dagelijks bezig om de consument te beraken met relevante en interessante content', zegt Jan van der Marel, directeur-uitgever NRC Media. 'Die kennis en ervaring delen we graag met adverteerders en mediabureaus, zodat die de beste resultaten bij hun doelgroep kunnen bereiken. Ook hebben wij al eerder dit jaar samen met de beste partijen op het gebied van online marketingstrategie, social media, SEO, augmented reality & 3D animaties, webcare, online videocontent en webcasting een kennisnetwerk opgericht.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in