Overslaan en naar de inhoud gaan

Möbiele bånner van IKEA

Op 20 juli j.l. schreef Richard Otto al over de Augmented Reality feature in de nieuwe IKEA catalogus van 2013. Goed gedaan met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op j.l. schreef Richard Otto al over de Augmented Reality feature in de nieuwe IKEA catalogus van 2013. Goed gedaan met interessante extra informatie. Allemaal mooi, leuk en innovatief maar waar ik vanmorgen pas echt blij van werd was de banner van IKEA in de NU.nl app waarmee ze deze nieuwe AR-app aan het promoten zijn.

related partner content for mobile comes here

Allereerst werd ik sowieso al blij toen ik op de banner klikte en daadwerkelijk naar een mobiele pagina gestuurd werd. Hoe kan het dat 90% van alle links achter de banners in de NU.nl app, na Facebook en Whatsapp in Nederland, nog steeds NIET verwijzen naar een mobiel geoptimaliseerde pagina? Die 90% is gebaseerd op eigen ervaring maar ik erger mij dagelijks groen en geel aan in-app banners die doorlinken naar doodgewone desktop versies van sites met vaak ook nog Flash content.
Verder legt IKEA op deze mobiele pagina op een goede manier uit wat de voordelen van de app zijn met een perfecte mobiele user experience. Als u vandaag nog op de NU.nl app zit klik dan even op de banner van IKEA, ik vond het de moeite waard.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in