Online communicatie Lotto naar bone en Brandwebbing
Het eerste wapenfeit is de crossmediale campagne #039;s Paradijs">Lotto's Paradijs, die 29 augustus live is gegaan en samen met de bureaus Alfred en Goud is ontwikkeld. bone verzorgt de strategie en creatie, waarbij Brandwebbing verantwoordelijk is voor de mediastrategie en inkoop.
Bülent Polat (Director E-commerce de Lotto): 'We zijn verheugd een samenwerking aan te gaan met zowel bone als Brandwebbing die beiden een mooie track-record hebben binnen de loterijwereld.' Rens Plandsoen, bone: 'We hebben de afgelopen twaalf jaar ruime ervaring opgedaan in de loterijwereld. Met deze ervaring heeft bone een online campagnestructuur voor Lotto ontwikkeld die naadloos aansluit op de andere communicatiemiddelen.' Volgens Rembrandt Smids van Brandwebbing is de charme van campagnes ontwikkelen voor Lotto het continue karakter. 'Hierdoor kunnen we blijven leren en optimaliseren.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid