Overslaan en naar de inhoud gaan

Online communicatie Lotto naar bone en Brandwebbing

Lotto heeft zijn online communicatie sinds juni ondergebracht bij bone en Brandwebbing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het eerste wapenfeit is de crossmediale campagne ;s Paradijs">Lotto's Paradijs, die 29 augustus live is gegaan en samen met de bureaus Alfred en Goud is ontwikkeld. bone verzorgt de strategie en creatie, waarbij Brandwebbing verantwoordelijk is voor de mediastrategie en inkoop.

related partner content for mobile comes here

Bülent Polat (Director E-commerce de Lotto): 'We zijn verheugd een samenwerking aan te gaan met zowel bone als Brandwebbing die beiden een mooie track-record hebben binnen de loterijwereld.' Rens Plandsoen, bone: 'We hebben de afgelopen twaalf jaar ruime ervaring opgedaan in de loterijwereld. Met deze ervaring heeft bone een online campagnestructuur voor Lotto ontwikkeld die naadloos aansluit op de andere communicatiemiddelen.' Volgens Rembrandt Smids van Brandwebbing is de charme van campagnes ontwikkelen voor Lotto het continue karakter. 'Hierdoor kunnen we blijven leren en optimaliseren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in