Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola viert jubileum met 'happiness'-campagne

Op 8 mei 2011 is het exact 125 jaar geleden dat Coca-Cola werd uitgevonden door apotheker dr. Pemberton. Het frisdrankmerk viert dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de campagne staat 'happiness' centraal. Consumenten kunnen onder meer sparen voor speciale Coca-Cola 125 jaar artikelen op . Hessel de Jong, General Manager Benelux Operations: 'Coca-Cola heeft een geweldige geschiedenis, waar we enorm trots op zijn. Hoewel de tijden zijn veranderd, is ons recept dat niet. Dit jubileum is een belangrijke mijlpaal die we graag vieren met al onze liefhebbers in Nederland, en de rest van de wereld. We willen hen bedanken voor hun merkliefde.'

related partner content for mobile comes here

Gedurende de campagne in het tweede kwartaal gaat een typisch Amerikaanse schoolbus als Coca-Cola 'Boutique' door Nederland rijden. In de bus zijn de speciale Coca-Cola 125 jaar artikelen uit de online boutique te zien. Verder is er vanaf 17 april tijdens een speciale expositie langs 125 jaar Coca-Cola. Op 8 mei wordt de officiële verjaardag van Coca-Cola gevierd. De activiteiten op die dag worden later bekendgemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in