Nieuwe eigenaren ComBat


De nieuwe eigenaren zijn ruim twintig jaar actief in het communicatievak. Jessica Benedictus, marketeer en strateeg, is onder meer oprichter van Trace, een bureau voor marketing en communicatie. Arno Sledsens maakt met zijn internetbedrijf The Webman al jarenlang internetapplicaties, onder meer voor klanten van ComBat.
ComBat bestaat sinds 1995 en is gespecialiseerd in interactie met jonge doelgroepen (van 0 t/m 29 jaar). Het bureau is verantwoordelijk voor verschillende campagnes, waaronder de Campagne Aanpak Kindermishandeling (voor het ministerie van VWS, sinds 2008), de werving voor de Koninklijke Marine (sinds 2005, samen met ACA) en de nieuwe campagne voor de HPV vaccinatie (voor het RIVM, sinds 2009).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe nieuwe eigenaren zeggen in een persbericht: 'ComBat gaat zich in de komende jaren nóg nadrukkelijker met zijn jonge doelgroepen, digital natives, verbinden. Het wordt een bureau nieuwe stijl, dat steeds meer digitaal doet en waarvoor een fysieke plek steeds minder belangrijk is; ComBat is dáár waar de creativiteit is. Er wordt nauw met relaties samengewerkt via onorthodoxe werkvormen en op inspirerende plaatsen. Kinderen, jongeren en ouders worden nog intensiever bij het bureau betrokken.' ComBat gaat werken vanuit Amsterdam en Apeldoorn.
BRON: ANP/faillissementsdossier.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid