Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe eigenaren ComBat

Nadat op 8 maart het faillissement werd uitgesproken over reclamebureau ComBat, heeft het twee nieuwe eigenaren: Jessica Benedictus en Arno…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe eigenaren zijn ruim twintig jaar actief in het communicatievak. Jessica Benedictus, marketeer en strateeg, is onder meer oprichter van Trace, een bureau voor marketing en communicatie. Arno Sledsens maakt met zijn internetbedrijf The Webman al jarenlang internetapplicaties, onder meer voor klanten van ComBat.

related partner content for mobile comes here

ComBat bestaat sinds 1995 en is gespecialiseerd in interactie met jonge doelgroepen (van 0 t/m 29 jaar). Het bureau is verantwoordelijk voor verschillende campagnes, waaronder de Campagne Aanpak Kindermishandeling (voor het ministerie van VWS, sinds 2008), de werving voor de Koninklijke Marine (sinds 2005, samen met ACA) en de nieuwe campagne voor de HPV vaccinatie (voor het RIVM, sinds 2009).

De nieuwe eigenaren zeggen in een persbericht: 'ComBat gaat zich in de komende jaren nóg nadrukkelijker met zijn jonge doelgroepen, digital natives, verbinden. Het wordt een bureau nieuwe stijl, dat steeds meer digitaal doet en waarvoor een fysieke plek steeds minder belangrijk is; ComBat is dáár waar de creativiteit is. Er wordt nauw met relaties samengewerkt via onorthodoxe werkvormen en op inspirerende plaatsen. Kinderen, jongeren en ouders worden nog intensiever bij het bureau betrokken.' ComBat gaat werken vanuit Amsterdam en Apeldoorn.

BRON: ANP/faillissementsdossier.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in