Gedragsregels social media voor medewerkers: straffen of belonen?
Op 29 maart 2011 organiseerde de Utrechtse Communicatiekring (kortweg UCK) een bijeenkomst over hoe je omgaat met medewerkers die over hun…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op 29 maart 2011 organiseerde de Utrechtse Communicatiekring (kortweg UCK) een bijeenkomst over hoe je omgaat met medewerkers die over hun werk - en jouw bedrijf - twitteren, facebooken en linkedinnen. Kortom: medewerkers die actief zijn in social media. UCK had een stel goede sprekers weten te strikken, die vanuit de financiële wereld, fondsenwerving en overheid hun visie gaven op de beste aanpak. Een avond met meer dan genoeg stof om over na te denken, en ruim voldoende 'learnings', ook voor kleinere organisaties.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS[View the story "Gedragsregels social media voor medewerkers" on Storify]
Dit artikel is eerder gepubliceerd op elinewalda.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid