Overslaan en naar de inhoud gaan

Jacqueline Smit over de digitalisering van het vak

In het derde en laatste deel van Inside the Industry: 'de digitalisering van het vak' praat Ronnie Overgoor met Jacqueline Smit, directeur…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is een periode waarin veel verandert. Wat zijn de pijnpunten van het marketingvak? Smit: 'De fragmentatie van bereik en middelen. Daarbinnen de komst van het sociale verkeer, en de toename van de kracht van de consument. En het zoeken van een relevante boodschap naar het publiek.' Hebben marketeers nog voldoende kennis? 'Ja, dat valt goed bij te houden. Nieuwe ontwikkelingen worden vaak aangedikt, er wordt onnodig moeilijk over gedaan. Maar de belangrijke vragen blijven staan: hoe breng ik de boodschap, hoe bouw ik onderscheidend vermogen, hoe regel ik de distributie. Het is niet veranderd, maar complexer geworden.'

related partner content for mobile comes here

De uitzendingen zijn in dossiervorm terug te vinden op Marketingonline.

Thema’s die nog op stapel staan, zijn: creativiteit online en de meetbaarheid van online.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in