Burger King weg bij McCann
McCann-Erickson en Burger King gaan (in de VS) uit elkaar. Mogelijk verdeeld de fastfood-keten het reclameaccount wereldwijd over andere…
In een statement meldt Burger King dat bureau en klant gezamenlijk hebben besloten de relatie te beëindigen, aldus Adage. DraftWorldwide (ook Interpublic) werd vorige maand al aangewezen om meer voor Burger King te doen. Weber Shandwick gaat wereldwijd de public relations doen en Octagon sportmarketing. Welk bureau het creatieve account krijgt, meldt Burger King nog niet. Richard Taylor, vice president of global advertising and promotion zegt dat de keten een nieuwe structuur zoekt. ‘Burger King zal bij tijd en wijle creatieve opdrachten geven aan andere Interpublic-bureaus als onderdeel van een nieuwe structuur. We denken dat dit onze behoeftes het meest ten goede komt.’
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery Amsterdam
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid