Overslaan en naar de inhoud gaan

Burger King weg bij McCann

McCann-Erickson en Burger King gaan (in de VS) uit elkaar. Mogelijk verdeeld de fastfood-keten het reclameaccount wereldwijd over andere…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In een statement meldt Burger King dat bureau en klant gezamenlijk hebben besloten de relatie te beëindigen, aldus Adage. DraftWorldwide (ook Interpublic) werd vorige maand al aangewezen om meer voor Burger King te doen. Weber Shandwick gaat wereldwijd de public relations doen en Octagon sportmarketing. Welk bureau het creatieve account krijgt, meldt Burger King nog niet. Richard Taylor, vice president of global advertising and promotion zegt dat de keten een nieuwe structuur zoekt. ‘Burger King zal bij tijd en wijle creatieve opdrachten geven aan andere Interpublic-bureaus als onderdeel van een nieuwe structuur. We denken dat dit onze behoeftes het meest ten goede komt.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in