Overslaan en naar de inhoud gaan

Bianca Pander en Isabelle Rade in directie BKB

Campagnebureau BKB verbreedt zijn top. Bianca Pander en Isabelle Rade zijn per 1 september toegetreden tot de directie van BKB.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Isabelle Rade (30) deed tijdens haar studietijd ervaring op als voorzitter van studentenplatform happyChaos. Ze is in 2009 begonnen bij BKB, na haar deelname aan de BKB Academie in 2008. Recentelijk was ze onder andere verantwoordelijk voor een verkiezingsproject voor Google en de lancering van online verzekeraar Kroodle, waarvoor Facebook oprichter Chris Hughes naar Nederland werd gehaald. Rade is nu, naast haar opdrachten voor het ministerie van Buitenlandse Zaken en de ASN Bank, druk met de Duitsland. In het kader van de aankomende Bondsdagverkiezingen op 22 september heeft BKB september uitgeroepen tot de Liebe Deutschland-maand.

related partner content for mobile comes here

Bianca Pander (32) is in 2011 bij BKB komen werken, nadat ze eerder al de BKB Academie volgde en in 2009 samen met BKB de Nacht van Europa organiseerde. Pander studeerde Amerikanistiek in Groningen en liep stage bij een denktank in de VS. In 2004 draaide Pander mee in de campagne van John Kerry.
Sinds haar aantreden bij BKB werkte Pander onder meer aan campagnes voor het Universitair Medisch Centrum Groningen en TVM. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor de campagnes Aanpak Jeugdwerkloosheid en Duurzame Inzetbaarheid die BKB in opdracht van het ministerie van Sociale Zaken en werkgelegenheid ontwikkelt. Onlangs initieerde Pander samen met Friese vrienden het Welcome to the Village Festival in Leeuwarden.

Isabelle Rade en Bianca Pander

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in