Activatiecampagne Sanex met 300 gewone Nederlanders
MEC Nederland heeft voor Sanex een activatiecampagne gemaakt met in de hoofdrol 300 gewone Nederlanders die 'Sanex-style' gefotografeerd…
Sander Stoepker fotografeerde de 'modellen'. Er was geen casting, geen wedstrijd en geen winnaars. Iedereen vanaf 18 jaar mocht meedoen. Met de campagne wil Sanex aan Nederland vertellen: 'Je huid is je grootste orgaan. Het omarmt je, beschermt je en het maakt je bijzonder. Elke huid verdient het om bijzondere aandacht te krijgen.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De resultaten waren de afgelopen weken op tv, in Spits en Linda te zien. Gisteren ging de campagne ook live op de digitale masten van Interbest. Zie: www.jouwhuidverdientaandacht.nl/billboards.html.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe campagne werd ontwikkeld door MEC Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid