Overslaan en naar de inhoud gaan

Amerikanen volgen online het nieuws, en mode

Amerikanen volgen online vooral het nieuws. Om daarna direct door te klikken naar mode- en beautysites. Zo vond comScore na onderzoek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ComScore kijkt maandelijks naar de meest bezochte online domeinen en publiceert deze data in de comScore Media Metrix. ,Vijf van de zes Amerikanen lazen het online nieuws in april 2012. Dat is 12 procent meer dan in maart van dit jaar. Daarna kijkt men het liefst online naar mode- en beauty/style websites. Deze groeiden in april met 9 procent ten opzichte van de maand ervoor.

related partner content for mobile comes here

De categorie mode/beauty- en stylesites telde in april 83,6 miljoen bezoekers. Welke sites werden dan het meeste bezocht: telde 13.2 miljoen bezoekers (een stijging van 9 procent). De sites van Stylelist telden 9.9 miljoen bezoekers (+ 15 procent), gevolgd door het de sites binnen het Hearst Beauty & Fashion Network (5.2 miljoen), PopSugar Fashion Beauty & Shopping (7 miljoen) en Total Beauty Media (4.7 miljoen).

Het meest bezochte online domein in de VS: de sites van Google, met 189 miljoen bezoekers. Gevolgd door de sites van Microsoft (171.2 miljoen), de Yahoo! sites (170.9 miljoen) en Facebook.com (158.7 miljoen). Glam Media staat op nummer 9 in dit lijstje, een stijging van 3 plaatsen. Tumblr komt voor het eerst de top 50 binnen, en staat op nummer 47 met 23,5 miljoen bezoekers.

Bron: Marketingcharts

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in