Commercials leveren NLEnergie meer klanten op
Onder meer dankzij de commercials met Johan Derksen heeft de Nederlandse Energie Maatschappij (NLEnergie) er in vier maanden tijd 20…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De commercials, reguliere marketing en veilingen zorgden ervoor dat er in vier maanden ruim 100.000 nieuwe klanten bijkwamen, meldt het energiebedrijf in De Telegraaf. Er zijn nu inmiddels 600.000 klanten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Derksen-reclames kwamen goed uit na een teleurstellend 2011. In het afgelopen jaar liep de omzet namelijk voor het eerst in de geschiedenis terug, van 318 naar 297 miljoen euro. Wel was er een nettowinst van 6,9 miljoen euro.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe komende wil NLEnergie tijd steken in 'meer spraakmakende marketing', zoals de Oekraïense EK voetbal campagne. Daarnaast moet de zakelijke markt veroverd worden.
Bron: De Telegraaf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid