PIRA: nieuwe award voor 'eerlijke' financiële reclame voor jongeren


Met de jaarlijks uit te reiken prijs wil Stichting Weet Wat Je Besteedt (WWJB) bedrijven en merken eren die jongeren in hun reclame-uitingen ‘eerlijk’ voorlichten over hun product en zelfs ook helpen om minder uit te geven.
De eerste Positieve Invloed door Reclame Award (PIRA) awards worden begin 2013 uitgereikt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe PIRA's zullen in verschillende leeftijdsgroepen (12/17 en 18/25) en categorieën (Vrije Tijd, Uiterlijk, Gadgets en Geldzaken) worden uitgereikt.
De kanshebbers worden bepaald door een vakjury, waarna jongeren de winnende campagnes selecteren.
Initiatiefnemer stichting WWJB is een onafhankelijke stichting met als partners KPMG, Nibud, PGGM, SNS REAAL, Ballsmedia, Emakina, Microsoft en SNS REAAL Fonds.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid