Overslaan en naar de inhoud gaan

EK-campagne ING: Oranje zijn we allemaal

ING, hoofdsponsor van Oranje, heeft vandaag zijn EK-campagne gepresenteerd met als thema 'Oranje zijn we allemaal'. De muziek van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Froger verraste de medewerkers van ING met een mini-optreden en hij zong de EK hit ‘Samen’, de soundtrack van de EK commercial van de ING. Met de commercial, het penaltyspel Koning Penalty, het traditionele EK-onderzoek EKnomie en een intensieve samenwerking met grote mediapartners wil ING een substantiële bijdrage leveren aan het Oranjegevoel van Nederland in de aanloop naar en tijdens het EK voetbal in Polen en Oekraïne.

related partner content for mobile comes here

Voetbal staat voor spanning en emotie. En met het Europees Kampioenschap voor de deur stijgt de spanning. En er zijn twee onderdelen van het voetbal waar spanning en betrokkenheid als geen ander samenkomen. Deze twee momenten spelen een centrale rol in de EK Campagne van de ING. Het eerste moment is vlak voor het volkslied. Het moment waarop alles nog open is. Dit is het moment dat centraal staat in de nieuwe commercial. De muziek in de commercial is van René Froger. Gastoptredens in de commercial zijn voor onder andere René van der Gijp en Ruud de Wild. Op de van ING is de single tijdelijk te downloaden.
Het andere moment is die allesbeslissende penalty. Daarom introduceert ING volgende week de game ‘Koning Penalty’. De game kan online gespeeld worden op , Facebook en . Iedereen kan het spel niet alleen online, maar ook fysiek spelen. Daarvoor maakt de ING met het spel een reis langs de ING-kantoren in het land. Daarnaast zal de game ook in de samenwerking met Radio 538 en VI Oranje centraal staan.

ING gaat de samenwerking aan met vier grote mediapartners. Op verschillende manieren zal op Radio 538 de game Koning Penalty geactiveerd worden. Ook zal in samenwerking met Radio 538 de game een prominente rol spelen rond de uitzwaaiwedstrijden van Oranje. VI Oranje zal vanaf 4 juni dagelijks uit gaan zenden vanuit Scheveningen. Koning Penalty is ook hierin een belangrijk onderdeel van het programma. Verder is ING partner van het NOS EK Journaal en het SBS-programma “De Mol trapt af”, met Johnny de Mol.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in