Overslaan en naar de inhoud gaan

Nash en Cittone creative directors JWT Amsterdam

JWT Amsterdam heeft Dom Nash en Esin Cittone benoemd tot creative directors.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nash en Cittone gaan nauw samenwerken met executive creative director Bas Korsten. Korsten kent het duo uit zijn Selmore-tijd. Het team werkte eerder bij Euro RSCG 4D, Achtung!, Saatchi Londen, Ogilvy Warschau en TBWA\ Istanbul voor klanten als Volvo, Bavaria, T-Mobile en Skoda.

related partner content for mobile comes here

De benoeming volgt op het recente vertrek van Joep de Kort en Massimo van der Plas bij JWT Amsterdam. De Kort en Van der Plas hebben deze week hun terugkeer als freelancers aangekondigd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in