Actie tegen te veel reclame op Talpa
Voetballiefhebber Theo Teitsma uit Spijkenisse is een actie begonnen tegen te veel reclame tijdens de samenvattingen van het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Teitsma verzamelt handtekeningen en reacties via e-mailadres voetbalzonderreclame@hotmail.com, om die later aan John de Mol te overhandigen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
“Het voetbal moet weer van de kijker worden. Met een nieuwe zender die het uitzendt, kan ik nog wel leven, maar niet met die voortdurende onderbrekingen”?, stelt Teitsma.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHij zegt dat het nu een half uur langer duurt om alle samenvattingen te zien, vergeleken met Studio Sport. Bovendien begint de sportredactie van Talpa niet direct met de topdrie clubs van Nederland. “Daardoor moeten naar mijn idee veel mensen te lang wachten voordat ze hun favoriete club kunnen zien.”? (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid