Overslaan en naar de inhoud gaan

Skoda naar Satama

Automerk ?koda heeft interactief bureau Satama Interactive in de arm genomen om haar imago online een '...nieuwe impuls te geven'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Automerk ?koda heeft interactief bureau in de arm genomen om haar imago online een '...nieuwe impuls te geven'.

related partner content for mobile comes here

Naast een "make-over" van de website van ?koda.nl mag Satama ook een aantal online campagnes ontwikkelen.

Pon Mobiel schreef een pitch uit tussen 3 bureaus, die Satama Interactive won. 'Ondersteund door de juiste online campagnes en een redesign van de website, gaan wij nu zorgen dat ?koda een karaktervoller imago krijgt waarbij de bewuste consument wordt aangezet tot het maken van slimme keuzes!', aldus Nicole Niemann, client manager van Satama Interactive, in een persbericht: 'Daarbij wordt niets afgedaan aan de kwaliteit.'

Het Finse bedrijf Satama heeft een vestiging in Nederland en werkt (Inter)nationaal voor bedrijven als Audi, Vodafone, Reed Business Information, KPN (Planet Internet), MTV Networks Benelux en BMW.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in