Pas op de plaats voor Triple Play
De Nederlandse consument is in het tweede kwartaal van dit jaar minder geïnteresseerd in de mogelijkheden van Triple Play, dan in de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Trendbox verwachtte na de eerste meting dit jaar een stijgende interesse te mogen noteren, zeker gezien het mediaoffensief van Versatel, Scarlet, KPN en Casema. Niets is minder waar. Drie maanden geleden was nog 20 procent 'zeer geïnteresseerd', nu is dat niet meer dan 17 procent. De grootste groep Nederlanders (58 procent) meldt het allemaal nog eerst maar eens even aan te zien. En 21 procent (was 17 procent!) heeft helemaal geen belangstelling.
Lees het gehele artikel op www.marketing-online.nl
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid