Overslaan en naar de inhoud gaan

Nickelodeon klant bij N-i-e-u-w

Nickelodeon werkt per 1 juli samen met reclamebureau N-i-e-u-w. Deze samenwerking volgt op een pitch naar aanleiding van de Kids' Choice…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

N-i-e-u-w kwam bij deze pitch als winnaar uit de bus. Voor Nickelodeon was vooral de identificatie met de doelgroep van groot belang: ‘N-i-e-u-w redeneert heel duidelijk vanuit 'vriendschap', één van onze brandvalues. Ze maken een klik met kinderen door vanuit hun leefwereld over dingen na te denken’, zegt channel director Dieneke Kuijpers.

related partner content for mobile comes here

Naast de Kids Choice Awards in oktober gaat het bureau zich eerst bezighouden met de overgang naar Talpa, half augustus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in