
Gevolg is dat BN/De Stem het advertentiemodel op de site verder omarmt, zo meldt Emerce.
‘Na het invoeren van betaling voor de site liep zowel het aantal bezoekers als het aantal pageviews sterk terug. Dat gegeven was geen verrassing, maar het verlies aan bezoekers - en daarmee op termijn onvermijdelijk weglopende adverteerders - werd niet gecompenseerd door de stijging in de verkoop van verschillende digitale abonnementsvormen, waar we op gerekend hadden’, zegt Leon Krijnen, chef internet van BN/De Stem.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPDaarom pakt BN/De Stem het oude model weer op. Krijnen: ‘Alle bezoekers - abonnee van de papieren krant of niet ‒ krijgen weer gratis toegang tot alle artikelen, dossiers en fotoalbums.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee