Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe je gedrag verandert met harde data en een emotionele belofte

Door de rationele data van de markt te koppelen aan de emotionele belofte van het merk, creëer je voorkeur in het brein van de doelgroep.
Miniatuurvoorbeeld
Het Axe-efffect
© Axe
Miniatuurvoorbeeld
Het Axe-efffect
© Axe

Er wordt nog altijd veel aandacht besteed aan het belang van data. Er komen steeds meer data beschikbaar en organisaties zijn ook steeds beter in staat de aanwezige data te analyseren.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Norbert Mirani

Eerlijk gezegd vraag ik me af waarom dit premium content is. De bijdrage blijft abstract. De kop van het stuk roept de verwachting op dat je antwoord krijgt op de vraag "Hoe je gedrag verandert met harde data en een emotionele belofte" maar concrete handvatten blijven achterwege.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in