Premium Merkstrategie / MAY 15, 2024 09:50 Zo ziet de CMO van vandaag eruit Marketeers die er niet in slagen duurzame groei en ROI te realiseren, zullen zelf worden gezien als obstakels, zo bepleit Julian Stevense.
Premium Merkstrategie / MAY 9, 2023 13:36 Positioneer marketing als dé oplossing voor organisatieproblemen Leiderschap is een van de meeste gebruikte en misbruikte termen van deze tijd. Maar wat is het nu eigenlijk?
Carriere / FEBRUARY 24, 2023 12:11 5 tips om te zorgen dat marketing binnen de organisatie wél serieus wordt genomen Hoe breng je marketing binnen de organisatie en boardroom op een hoger plan? Nyenrode-docent Julian Stevense geeft 5 adviezen.
Advertorial / JANUARY 20, 2021 14:51 Waarom Brand Strategy de meest belangrijke marketingvaardigheid is Eind vorig jaar werd Brand Strategy in de ‘2020 Gartner CMO Spend Survey’ aangewezen als belangrijkste marketingvaardigheid
Premium Gedragsverandering / MAY 7, 2020 14:35 Marketeers, zo help je je merk (en eigen afdeling) sterker uit de crisis te komen Organisaties in crisistijd voelen de druk van het korte-termijnsucces. Maar hoe versterken marketeers hun merken en posities gestructureerd?
Premium Merkstrategie / FEBRUARY 10, 2020 17:54 Probleemdenkles: In drie stappen naar de oplossing Merken bewijzen zichzelf een dienst wanneer ze in problemen denken. Het slot van een drieluik door merkstrateeg Julian Stevense.
Premium Merkstrategie / DECEMBER 11, 2019 17:03 Het merk als probleemoplosser Merken bewijzen zichzelf en klant een dienst door in problemen denken, zegt Julian Stevense in deel 2 van zijn drieluik over probleemdenken.
Premium Gedragsverandering / NOVEMBER 12, 2019 10:33 Zo doorgrond je het ware merkprobleem Merken bewijzen zichzelf en hun doelgroep een dienst als ze in problemen denken, zegt Julian Stevense in een drieluik over probleemdenken.
Campagnes / FEBRUARY 6, 2019 13:08 Hoe zou de Super Bowl er hebben uitgezien als Steve Jobs niet de toon had gezet in 1984? Steve Jobs veranderde het niveau van commercials tijdens de Super Bowl. Voor altijd.
Effectiviteit / FEBRUARY 4, 2019 14:46 Hoe Kinderen voor Kinderen zorgt voor trauma’s bij volwassenen Over de tekst van een volstrekt belachelijk lied en de impact van negatieve communicatie.