Overslaan en naar de inhoud gaan

'Communicatie' vindt PR steeds belangrijker, slechts 21% zet het strategisch in

Onderzoek Marcommit: communicatieprofessionals vinden waarde PR toenemen, maar groot deel handelt daar niet naar.
PR
© 123rf Maxin Kabaou
PR
© 123rf Maxin Kabaou

Communicatieprofessionals dichten PR een steeds belangrijkere rol toe in hun communicatiestrategieën, en geloven dat waarde ervan groeit en belangrijker wordt. Toch handelt een groot gedeelte daar niet naar. Slechts 21% zegt een goed doordachte PR-strategie te hebben. 11% doet niets aan PR, terwijl 28% van de communicatieprofessionals een reactief PR-beleid voert en alleen beweegt als er wat op ze afkomt. In de overheids- en onderwijssector is dit nog een tandje ‘erger’, daar geeft de helft van de ondervraagden aan een reactief beleid te hanteren.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in