Overslaan en naar de inhoud gaan

YouTubers pingpongen in nieuwste Chevrolet

De Chevrolet Captiva is ‘ready for everything’, aldus de makers. Het automerk nam de proef op de som en liet voor de campagne bekende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De voor de Chevrolet Captiva is het directe resultaat van een wereldwijde strategische samenwerking tussen Chevrolet en Google. Bekende YouTubers kregen de auto mee om er naar hartenlust mee te experimenteren. Zo werd er al in getafeltennist, mee gefrisbeed, en in opgemaakt. Deze zomer zullen er nog meer creatieve filmpjes volgen. De video’s ondersteunen de lancering van de auto in heel Europa.

Het is de eerste keer dat een automerk zo samenwerkt met YouTube-partners. Daarnaast zal Chevrolet in bepaalde markten gebruikmaken van buitenreclame en ‘above the line’ advertising om de campagne onder de aandacht te brengen. Om de campagne uit te rollen in Europa werkt het automerk samen met Commonwealth (in Milaan) voor creatie en coördinatie en Carat (in Londen) voor media.

Het WK Pingpong in de Chevrolet Captiva:

Kan een auto frisbeeën?

Deze beautyvlogger heeft tien minuten en een zeer hobbelige weg om zich op te maken…

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in