Ogilvy en Dela op shortlist voor Titanium Leeuw
In de laatste 3 categorieën van Cannes Lions – de overkoepelende Titanium & Integrated, Film Craft en Branded Content & Entertainment…
Ogilvy en Dela dingen met hun Waarom wachten tot het te laat is?-campagne (winnaar van de Media Grand Prix) mee naar de Titanium Leeuw.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Glassworks en G-Star staan in de categorie Film Craft met The Art of Raw op de shorlist, evenals TBWA\Neboko met The Switch voor Heineken en Wieden+Kennedy met An End Can Be a New Start voor Coca-Cola.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaIn de categorie Branded Content & Entertainment kreeg Nederland twee vermeldingen op de shortlist: de twitter-film voor het Nederlands Film Festival van Woedend!/Wefilm en The Big Wave Goodbye voor Schiphol van FHV BBDO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid