(Onderzoek) Journalisten missen diepgang volgens marketeers


Maar de informatie moet vooral aansluiten bij de dagelijkse werkzaamheden. Informatie van marketinggoeroes en collega's is daarom het meest interessant.
Dat blijkt uit onderzoek van contentmarketingbureau Beklijf in samenwerking met NIMA naar het mediagebruik van marketing- en communicatieprofessionals.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOpvallend is dat marketeers de informatie van journalisten het minst graag lezen. Deze informatie zou vooral gebaseerd zijn op nieuwswaarde, waardoor marketeers de diepgang op een onderwerp missen.
Informatie van marketingexperts en collegamarketeers zijn daarom wel heel waardevol volgens hen. Dit sluit aan bij de behoefte aan informatie die geloofwaardig is en direct toepasbaar is in de dagelijkse werkzaamheden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid