Overslaan en naar de inhoud gaan

(Onderzoek) Journalisten missen diepgang volgens marketeers

Offline kanalen zoals congressen en workshops zijn nog altijd populair onder marketeers. Ook social media en online kanalen worden door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar de informatie moet vooral aansluiten bij de dagelijkse werkzaamheden. Informatie van marketinggoeroes en collega's is daarom het meest interessant.

related partner content for mobile comes here

Dat blijkt uit van contentmarketingbureau Beklijf in samenwerking met NIMA naar het mediagebruik van marketing- en communicatieprofessionals.

Opvallend is dat marketeers de informatie van journalisten het minst graag lezen. Deze informatie zou vooral gebaseerd zijn op nieuwswaarde, waardoor marketeers de diepgang op een onderwerp missen.

Informatie van marketingexperts en collegamarketeers zijn daarom wel heel waardevol volgens hen. Dit sluit aan bij de behoefte aan informatie die geloofwaardig is en direct toepasbaar is in de dagelijkse werkzaamheden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in