De ADCN introduceert Mind our thoughts
Vanaf maandag 1 juli is het ADCN Twitter-account @ADCNtweets iedere week in handen van een creatief brein waarvan de ADCN vindt dat zijn of…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De aftrap op 1 juli zal verzorgd worden door Peter van Zijp, Creative Director bij BVH. Erna maken onder andere Kakhiel, Mervyn ten Dam (Achtung!) en Sharon Goldstoff (Saatchi & Saatchi l Leo Burnett Amsterdam) hun opwachting.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het initiatief is opgezet omdat ADCN vindt dat alle creatieven in Nederland er beter van zouden worden als ze elkaars frisse ideeën en kijk op het vak dagelijks kunnen beleven, ook van creatieven die normaal gesproken niet twitteren. De opdracht aan de creatieven: Deel één inspirerende gedachte per dag met creatief Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid