Van der Kraan nieuwe directeur marketing wehkamp.nl
Rudolph van der Kraan is vanaf 1 maart de nieuwe directeur marketing bij wehkamp.nl. Hij wordt verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van wehkamp.nl.
Ton van Eijk, die op interimbasis deze functie vervulde, zal zich vanaf die datum volledig richten op de strategie en doorontwikkeling van de herpositionering van wehkamp.nl.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaWehkamp meldt in het persbericht:
' Met de komst van Van der Kraan wordt voorzien in de behoefte om een vaste invulling te geven aan de positie van marketingdirecteur die sinds december 2008 door van Eijk op interim basis is vervuld. Van der Kraan wordt verantwoordelijk voor de marketing en de dagelijkse aansturing van de marketingafdelingen van wehkamp.nl. Van Eijk zal zich volledig concentreren op de inhoudelijke sturing van de doorontwikkeling van de herpositionering van wehkamp.nl, die onder zijn hoede succesvol is gerealiseerd. Daarnaast zal Ton van Eijk de directie strategisch blijven adviseren op het gebied van Marketing, Positionering en Branding.'
Rudolph van der Kraan is een echte retailmarketeer. Bij zijn vorige werkgever V&D Warenhuizen werkte hij als Director Brands, daarvoor onder andere als Design Operations Manager bij OTTO Group Londen en als Creative/Merchandising Director, bij Olly's B.V (Oilily).
Molblog interviewde hem enkele malen, onder andere bij de presentatie van de nieuwe V&D huisstijl en de bij de opening van de vernieuwde V&D op Hoog Catharijne, anderhalf jaar geleden.
Vorig jaar lag bij V&D de focus op verbreding: nieuwe productgroepen en ook marktkanalen, zoals verkopen via de V&D website. En nu gaat Van der Kraan dus helemaal online.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid