Overslaan en naar de inhoud gaan

Van der Kraan nieuwe directeur marketing wehkamp.nl

Rudolph van der Kraan is vanaf 1 maart de nieuwe directeur marketing bij wehkamp.nl. Hij wordt verantwoordelijk voor alle…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rudolph van der Kraan is vanaf 1 maart de nieuwe directeur marketing bij wehkamp.nl. Hij wordt verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van .

related partner content for mobile comes here

Ton van Eijk, die op interimbasis deze functie vervulde, zal zich vanaf die datum volledig richten op de strategie en doorontwikkeling van de herpositionering van wehkamp.nl.

Wehkamp meldt in het persbericht:

' Met de komst van Van der Kraan wordt voorzien in de behoefte om een vaste invulling te geven aan de positie van marketingdirecteur die sinds december 2008 door van Eijk op interim basis is vervuld. Van der Kraan wordt verantwoordelijk voor de marketing en de dagelijkse aansturing van de marketingafdelingen van wehkamp.nl. Van Eijk zal zich volledig concentreren op de inhoudelijke sturing van de doorontwikkeling van de herpositionering van wehkamp.nl, die onder zijn hoede succesvol is gerealiseerd. Daarnaast zal Ton van Eijk de directie strategisch blijven adviseren op het gebied van Marketing, Positionering en Branding.'

Rudolph van der Kraan is een echte retailmarketeer. Bij zijn vorige werkgever V&D Warenhuizen werkte hij als Director Brands, daarvoor onder andere als Design Operations Manager bij OTTO Group Londen en als Creative/Merchandising Director, bij Olly's B.V (Oilily).

Molblog interviewde hem enkele malen, onder andere bij de en de bij de opening van de , anderhalf jaar geleden.
Vorig jaar lag bij V&D de focus op verbreding: nieuwe productgroepen en ook marktkanalen, zoals verkopen via de . En nu gaat Van der Kraan dus helemaal online.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in