Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw multimediaal platform Dutch Creative

Dutch Creative is de naam van een nieuw multimediaal platform dat bureaus en opdrachtgevers met elkaar in contact wil brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het platform bestaat uit een achtdelige boekenserie, een met portfolio’s van creatieve bureaus, bureaufilms, een nieuwsfeed en een mobile applicatie. Daarnaast gaat Dutch Creative regelmatig netwerkbijeenkomsten organiseren over trends in creativiteit.

related partner content for mobile comes here

Het platform meldt open te staan voor creatieve bureaus in 8 sectoren: grafisch ontwerp, branding & identity, reclame & communicatie, webdesign, gaming & animatie, product design, fotografie & illustratie en trends & styling.

Het multimediale platform inclusief de achtdelige boekenset is gratis voor opdrachtgevers van creatieve bureaus.

De initiatiefnemer van Dutch Creative is BIS Publishers te Amsterdam, Uitgever Rudolf van Wezel zegt: “De creatieve industrie is een van de groeisectoren van de Nederlandse economie en een aanjager van groei in de rest van het bedrijfsleven: bedrijven die creatieve bureaus inschakelen doen het beter dan bedrijven die dat niet doen. Creativiteit is een van de belangrijkste instrumenten voor bedrijven om het verschil te maken tussen winnen of verliezen. Dutch Creative wil de betere creatieve bureaus ontsluiten voor opdrachtgevers.'

Rob Huisman, voorzitter van de Federatie Dutch Creative Industries: 'Het is goed dat er in toenemende mate aandacht is voor wat de creatieve industrie toe te voegen heeft aan de BV Nederland. Het is dan ook van groot belang dat onze creatieve industrie zich zichtbaar en vindbaar maakt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in