Nieuw multimediaal platform Dutch Creative
Het platform bestaat uit een achtdelige boekenserie, een website met portfolio’s van creatieve bureaus, bureaufilms, een nieuwsfeed en een mobile applicatie. Daarnaast gaat Dutch Creative regelmatig netwerkbijeenkomsten organiseren over trends in creativiteit.
Het platform meldt open te staan voor creatieve bureaus in 8 sectoren: grafisch ontwerp, branding & identity, reclame & communicatie, webdesign, gaming & animatie, product design, fotografie & illustratie en trends & styling.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaHet multimediale platform inclusief de achtdelige boekenset is gratis voor opdrachtgevers van creatieve bureaus.
De initiatiefnemer van Dutch Creative is BIS Publishers te Amsterdam, Uitgever Rudolf van Wezel zegt: “De creatieve industrie is een van de groeisectoren van de Nederlandse economie en een aanjager van groei in de rest van het bedrijfsleven: bedrijven die creatieve bureaus inschakelen doen het beter dan bedrijven die dat niet doen. Creativiteit is een van de belangrijkste instrumenten voor bedrijven om het verschil te maken tussen winnen of verliezen. Dutch Creative wil de betere creatieve bureaus ontsluiten voor opdrachtgevers.'
Rob Huisman, voorzitter van de Federatie Dutch Creative Industries: 'Het is goed dat er in toenemende mate aandacht is voor wat de creatieve industrie toe te voegen heeft aan de BV Nederland. Het is dan ook van groot belang dat onze creatieve industrie zich zichtbaar en vindbaar maakt.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid