Overslaan en naar de inhoud gaan

Fleishman-Hillard European Consultancy of the Year

Fleishman-Hillard International Communications is voor de eerste keer gekozen tot European Consultancy of the Year.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Elk jaar komt The Holmes Report, een gezaghebbend instituut voor de pr-sector, met deze uitverkiezing. De redactie baseerde zijn keuze voor Fleishman-Hillard op de prestaties van het bureau in 2009 en noemde onder meer groei van de klantenkring, samenstelling van het dienstenpakket, geografische aanwezigheid, kwaliteit van de medewerkers en richtinggevende rol in de branche. Paul Holmes, oprichter van The Holmes Report: 'Er is geen bureau dat zijn slagvaardigheid zo heeft versterkt als Fleishman-Hillard.'

related partner content for mobile comes here

Dave Senay, topman van Fleishman-Hillard, zegt trots te zijn op de uitverkiezing. 'De afgelopen vijf jaar hebben we sterke groei in Europa weten te realiseren op alle onderdelen van onze dienstverlening. We hebben een aantal prachtige beursgenoteerde internationale klanten binnengehaald, we hebben onze dienstverlening en slagkracht versterkt en we hebben onze geografische aanwezigheid vergroot. Verder hebben we geweldige, talentvolle nieuwe mensen aangenomen en hebben we over de hele linie vertrouwenwekkend, consistent en visionair leiderschap gedemonstreerd.'

Fleishman-Hillard is in Nederland actief in Amsterdam en onderdeel van Omnicom Group.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in