Overslaan en naar de inhoud gaan

Apple meest passievolle merk in Europa

Apple is het merk waar Europeanen de meeste passie voor hebben, blijkt uit onderzoek onder 10.000 Europeanen uitgevoerd door Panelteam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na Apple komen Sony, Coca Cola, Samsung en Adidas. Opvallend is dat de top 5 gedomineerd wordt door elektronicamerken. De studie is een initiatief van , een nieuw Europees online onderzoeksbureau. Panelteam opereert in 15 Europese landen met toegang tot meer dan 1,4 miljoen Europese panelleden.

related partner content for mobile comes here

In het online onderzoek heeft Panelteam onderzocht hoe Europeanen denken over passie op persoonlijk en maatschappelijk vlak. Wat is het meest passievolle merk en wat is het meest passievolle moment uit iemands leven geweest? Naast Apple als meest passievolle Europese merk is het opvallend dat lokale merken het ook goed doen. Zo is Douwe Egberts het meest passievolle merk in Nederland, Bauli in Italië en Arla scoort hoog in Scandinavië. In Engeland staan echte Britse merken zoals Cadbury's, Marmite en Sainsbury's in de lokale top 10 en in het Duitstalige gebied is Milka favoriet.

Lokale tradities worden enorm gewaardeerd. Ieder land is over het algemeen trots op de lokale gebruiken. Toch vindt 40 pct van alle ondervraagden het wel jammer dat er naast lokale tradities bijna geen Europese tradities zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in