Overslaan en naar de inhoud gaan

Testje: welke banner werkt het best?

Afgelopen woensdag liet Marketing directeur Hans Hagenaars van ING op DWWA zien hoe de bank te werk gaat op het internet. Om het kort…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen woensdag liet Marketing directeur Hans Hagenaars van ING op zien hoe de bank te werk gaat op het internet. Om het kort samen te vatten: testen, testen en nog eens proberen.

related partner content for mobile comes here

Hij liet drie banners zien, voor hetzelfde product. De vraag is simpel: welke scoort het best als het op verkoop aankomt?

Wat denk je? Hierboven is banner 1.

Dit is banner 2:

En dit banner 3:

Laat maar weten wat de top3 is. Onder de mensen die het goed hebben verloten we een uiterst zeldzaam MolBlog-t-shirt.

Mensen die op DWWA waren mogen natuurlijk niet mee doen :)

Morgen krijg je de uitkomst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in