Daniel Ray heeft nieuw logo
Tassenmerk Daniel Ray lanceerde afgelopen vrijdag een nieuw logo. Het is de eerste aanzet tot een nieuwe strategie en merkpositionering die binnen nu en een jaar moet worden doorgevoerd.
Met een vernieuwde typografie en beeldmerk beoogt het merk oude doelgroepen terug te winnen en nieuwe aan te boren. 'Het oude logo was nauwelijks creatief toepasbaar, wat resulteerde in inconsistent gebruik', zegt Anouk Bos marketingmanager van het tassenmerk.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta'Maar wanneer je een merk wilt herpositioneren is juist consistentie een eerste vereiste. Een herkenbaarder logo voor tussenhandel en eindconsument, dat tevens waarde kan toevoegen aan de collectie was daarom het streven.'
Moederbedrijf Paré b.v kiest voor een geheel nieuwe strategie en merkpositionering omdat volgens het merk de tassenmarkt definitief aan het veranderen is.
Zo introduceren de grotere winkelketens tassencollecties die vlot inspelen op heersende trends en 'aantrekkelijk geprijsde tassen worden tegenwoordig overal aangeboden. Met de nieuwe koers probeert Paré beter te voldoen aan de eisen van de klant en ontwikkelingen in de markt', aldus Paré.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid