Overslaan en naar de inhoud gaan

Daniel Ray heeft nieuw logo

Tassenmerk Daniel Ray lanceerde afgelopen vrijdag een nieuw logo. Het is de eerste aanzet tot een nieuwe strategie en merkpositionering die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tassenmerk lanceerde afgelopen vrijdag een nieuw logo. Het is de eerste aanzet tot een nieuwe strategie en merkpositionering die binnen nu en een jaar moet worden doorgevoerd.

related partner content for mobile comes here

Met een vernieuwde typografie en beeldmerk beoogt het merk oude doelgroepen terug te winnen en nieuwe aan te boren. 'Het oude logo was nauwelijks creatief toepasbaar, wat resulteerde in inconsistent gebruik', zegt Anouk Bos marketingmanager van het tassenmerk.

'Maar wanneer je een merk wilt herpositioneren is juist consistentie een eerste vereiste. Een herkenbaarder logo voor tussenhandel en eindconsument, dat tevens waarde kan toevoegen aan de collectie was daarom het streven.'

Moederbedrijf Paré b.v kiest voor een geheel nieuwe strategie en merkpositionering omdat volgens het merk de tassenmarkt definitief aan het veranderen is.

Zo introduceren de grotere winkelketens tassencollecties die vlot inspelen op heersende trends en 'aantrekkelijk geprijsde tassen worden tegenwoordig overal aangeboden. Met de nieuwe koers probeert Paré beter te voldoen aan de eisen van de klant en ontwikkelingen in de markt', aldus Paré.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in