Overslaan en naar de inhoud gaan

Hi verstopt 06-nummers in commercial

In de laatste commercial van Hi zitten een aantal 06-nummers verborgen. De nummers zijn onderdeel van een interactief spel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial ‘Welkom bij de Hi Society’ is hiermee de eerste die Hi maakt.

related partner content for mobile comes here

De ‘Hi Society’, en dat zijn alle gebruikers van Hi, wordt opgeroepen om een aantal 06-nummers in de commercial te zoeken. Als je ze vind en belt, maak je kans op een prijs: een exclusief Hi VIP-membership.

Om ze te vinden, moet je wel goed zoeken. En omdat dat op tv of in de bioscoop moeilijk gaat, is de commercial een drietal weken te bekijken op

Bureaus die zijn betrokken bij de geïntegreerde, crossmediale aanpak van Hi zijn: FHV BBDO, Lost Boys, Red Urban, Skybox, van Wanten Etcetera, Winkelman en van Hessen, X-Ingredient reclame-adviesbureau, Czar.nl, Cablejuice, HecticElectric, MindShare en The Ambassadors.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in