
De commercial ‘Welkom bij de Hi Society’ is hiermee de eerste interactieve commercial die Hi maakt.
De ‘Hi Society’, en dat zijn alle gebruikers van Hi, wordt opgeroepen om een aantal 06-nummers in de commercial te zoeken. Als je ze vind en belt, maak je kans op een prijs: een exclusief Hi VIP-membership.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeOm ze te vinden, moet je wel goed zoeken. En omdat dat op tv of in de bioscoop moeilijk gaat, is de commercial een drietal weken te bekijken op hi.nl
Bureaus die zijn betrokken bij de geïntegreerde, crossmediale aanpak van Hi zijn: FHV BBDO, Lost Boys, Red Urban, Skybox, van Wanten Etcetera, Winkelman en van Hessen, X-Ingredient reclame-adviesbureau, Czar.nl, Cablejuice, HecticElectric, MindShare en The Ambassadors.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee