StrawberryFrog met campagne Asics Tiger
StrawberryFrog start komende week een pan-Europese ‘pre-Olympische’ campagne voor de Asics-sneaker Onitsuka Tiger.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De crossmedia campagne gaat in acht landen lopen. Het direct mail-onderdeel van de campagne won een Leeuw in Cannes. Het was een invitatie om een korte film te bekijken op de eerste website die op zijn kop wordt geïntroduceerd. Printuitingen ondersteunen de site. De mailing is een drinkbeker met ‘Hero Breath’ met de adem van leden van de gouden Japanse ploeg tijdens de Spelen van 1964 in Tokio.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Tiger-film is te zien via therunningfishgutter. Teamleider Kenshi traint om mee te doen aan ‘alle Olympische Spelen van de afgelopen 30 jaar’. Hij rent op zijn handen en het grootste deel van de film is op zijn kop gefilmd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid