“Straks meer reclame online dan in tijdschriften
In 2008 wordt meer besteed aan online advertenties dan aan advertenties in tijdschrifttitels. Het omslagpunt volgt in 2007.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat verwacht Jupiter Research. Adverteerders zullen dit jaar 12,2 miljard dollar uitgeven aan advertenties in tijdschriften en 8,4 miljard dollar uittrekken voor internet. Na het omslagpunt in 2007 zal er steeds meer worden uitgegeven aan internetreclame.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In 2007 wordt er aan beide media 13,8 miljard dollar uitgegeven. In 2008, zullen de uitgaven van online advertenties 15 miljard dollar bedragen, terwijl dan aan advertenties in tijdschriften 14,5 miljard wordt besteed, becijfert Jupiter. Vanaf 2009 wordt het gat tussen online en print steeds groter, waarbij online duidelijk zijn voorsprong uitbouwt (The Wall Street Journal/Emerce).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid