Overslaan en naar de inhoud gaan

Sponsoren stromen toe op binnenkort heropend Rijksmuseum

Het Rijksmuseum in Amsterdam weet steeds meer sponsors aan zich te binden in aanloop naar de officiële heropening op 13 april.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de verwachte 2 miljoen bezoekers per jaar van het museum zal in ieder geval drie jaar Heinekenbier worden geschonken.

related partner content for mobile comes here

Een week geleden werd bekend dat KPN een nieuwe hoofdsponsor is van het Rijksmuseum. Het telecombedrijf helpt het museum voor 3 jaar met onder meer de mobiele en vaste telefonie, het dataverkeer en de data-opslag. Het Rijks heeft nu vier hoofdsponsors (naast KPN ook ING, Philips en de BankGiro Loterij) en vijf 'gewone' sponsors.

Het museum verwacht voor de heropening nog drie sponsors binnen te halen, meldt hoofd development Hendrikje Crebolder. Vooral wereldmerken willen graag partner zijn.
“Het Rijksmuseum is door bruiklenen en tijdelijke tentoonstellingen ook over de hele wereld te zien, op 120 plekken.” Alle publiciteit rond de heropening van het grootste museum van Nederland speelt volgens haar ook een rol bij de belangstelling van bedrijven. In alle uitingen worden de namen van de sponsors genoemd. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in