Sponsoren stromen toe op binnenkort heropend Rijksmuseum
Aan de verwachte 2 miljoen bezoekers per jaar van het museum zal in ieder geval drie jaar Heinekenbier worden geschonken.
Een week geleden werd bekend dat KPN een nieuwe hoofdsponsor is van het Rijksmuseum. Het telecombedrijf helpt het museum voor 3 jaar met onder meer de mobiele en vaste telefonie, het dataverkeer en de data-opslag. Het Rijks heeft nu vier hoofdsponsors (naast KPN ook ING, Philips en de BankGiro Loterij) en vijf 'gewone' sponsors.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Het museum verwacht voor de heropening nog drie sponsors binnen te halen, meldt hoofd development Hendrikje Crebolder. Vooral wereldmerken willen graag partner zijn.
“Het Rijksmuseum is door bruiklenen en tijdelijke tentoonstellingen ook over de hele wereld te zien, op 120 plekken.” Alle publiciteit rond de heropening van het grootste museum van Nederland speelt volgens haar ook een rol bij de belangstelling van bedrijven. In alle uitingen worden de namen van de sponsors genoemd. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid