Overslaan en naar de inhoud gaan

C1000 start campagne gericht op kinderen

C1000 start de 'Je weet nu!'-campagne gericht op kinderen. De supermarktketen verspreid 45 boekjes met weetjes op het gebied van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het thema van de campagne is: '1000 dingen die je nog niet weet. En je ouders ook niet!'.

related partner content for mobile comes here

Kinderen kunnen ook hun nieuwe kennis testen die ze in de boekjes opdoen. AFrogLeap en Vijf890 ontwikkelden een en tabletgame waarmee kinderen tegen elkaar en tegen hun ouders kunnen spelen. En die strijd wordt landelijk bijgehouden: de kinderen versus hun ouders. De game is beschikbaar voor de iPad en Android-tablets.

Om kinderen aan te zetten om de 'Je Weet Nu'-boekjes te sparen zijn er 12 verschillende TV- commercials ontwikkeld die worden uitgezonden op kidszenders. Om ouders te informeren over de actie ontwikkelde C1000 een aparte TV commercial.

Vijf van de C1000 'Je weet nu'-filmpjes:

Haring

Lippenstift

Kunst

Koe

Blikopener

Credits:

Bureau: Vijf890
Creatie: Marco Jongeneel, Wilbert Leering
Art direction: Jasper Kulker, Marjolein Rutgers
Offline & Online Productie: Joppo @ De Grot
Producer: Anouk van Mil / Sarah Veltmeijer (@ De Grot)
Animaties: Sander Brouwer (@ De Grot)
Muziek & Geluid: HaaiFaai deLuxe
Game ontwikkeling: aFrogleap
Website: aFrogleap
Banners: Pervorm
Verantwoordelijk bij klant: Willemijn Sneep, Ruben Mekenkamp, Jasper Oosterman, Susan Horstra, Matthijs Moeken

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in