C1000 start campagne gericht op kinderen


Het thema van de campagne is: '1000 dingen die je nog niet weet. En je ouders ook niet!'.
Kinderen kunnen ook hun nieuwe kennis testen die ze in de boekjes opdoen. AFrogLeap en Vijf890 ontwikkelden een online- en tabletgame waarmee kinderen tegen elkaar en tegen hun ouders kunnen spelen. En die strijd wordt landelijk bijgehouden: de kinderen versus hun ouders. De game is beschikbaar voor de iPad en Android-tablets.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOm kinderen aan te zetten om de 'Je Weet Nu'-boekjes te sparen zijn er 12 verschillende TV- commercials ontwikkeld die worden uitgezonden op kidszenders. Om ouders te informeren over de actie ontwikkelde C1000 een aparte TV commercial.
Vijf van de C1000 'Je weet nu'-filmpjes:
Haring
Lippenstift
Kunst
Koe
Blikopener
Credits:
Bureau: Vijf890
Creatie: Marco Jongeneel, Wilbert Leering
Art direction: Jasper Kulker, Marjolein Rutgers
Offline & Online Productie: Joppo @ De Grot
Producer: Anouk van Mil / Sarah Veltmeijer (@ De Grot)
Animaties: Sander Brouwer (@ De Grot)
Muziek & Geluid: HaaiFaai deLuxe
Game ontwikkeling: aFrogleap
Website: aFrogleap
Banners: Pervorm
Verantwoordelijk bij klant: Willemijn Sneep, Ruben Mekenkamp, Jasper Oosterman, Susan Horstra, Matthijs Moeken
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid