Campagne: Hema introduceert Hema Organize
De door Doom & Dickson ontwikkelde campagne heeft als thema: 'Alles op orde met Hema Organize'.
In de campagne worden de iconen, die door HEMA zijn ontwikkeld, letterlijk als kamers neergezet en ingevuld met handige, mooie en slimme producten waardoor je een opgeruimd gevoel krijgt. De aftrap van de campagne vindt plaats op Rotterdam CS waar een speciale pop-up store is neergezet.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Credits
Klant: HEMA
Eindverantwoordelijke klant: Anne Gien Haan, Kim Kleine Staarman
Bureau: Doom&Dickson
Concept creatie: John de Vries, René Verbong
Account: Frieda Ulsamer de Waard, Karin van Dalen, Sanne van Ettinger
Strategie: Margot Bouwman
Fotografie brochure/outdoor: Edo Kars
Brochure uitwerking: Jump
Popupstore: Veldmark ism CBS Outdoor
Online: Guilty People
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid