
Zo valt te lezen in het onderzoek ‘Trends For The B2C CMO To Watch, 2013’.
2013 gaat over innovatie, en het omarmen van het ‘post-digitale tijdperk’. Digitale marketing wordt gewoon ‘marketing’ en is een volledig geïntegreerd onderdeel van de marketingmix. CMO’s moeten zich op 3 onderdelen voorbereiden, om ook in 2013 mooie merkervaringen te kunnen bewerkstelligen:
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU Delft1. De kloof tussen digitale marketing en branding moet nu echt verdwijnen. CMO’s zullen digital moeten omarmen als middel om de merkervaring zo volledig mogelijk te maken.
2. Een grotere nadruk op merk- en klantervaring, om je te onderscheiden van de concurrent. Merken moeten weer worden opgemerkt, ook in de winkel.
3. Gebruik de sociale principes om je contentmarketing te ontwikkelen. Denk niet aan social als een type branded content, de aanwezigheid op sociale media is een vehikel om betere content te creëren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee