
Binnen Metrixlab heeft Hulsebos als global business unit director het merk, media- en reclameonderzoek opgebouwd en groot gemaakt. Bij Effective Brands zal hij zich ook bezig gaan houden met onderzoek, en advies.
Hulsebos: ‘Bij Metrixlab heb ik iets opgebouwd, en dat ga ik nu weer doen. Effective Brands wil onderzoek meer verankeren in de adviesfunctie en heeft hiervoor een nieuwe functie gecreëerd. Het verschil met Metrixlab is dat ik geen onderzoek meer uitvoer, maar uitbesteed aan bureaus.’
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCorporate woordvoerder
TU DelftHulsebos start vanaf 14 januari, hij rapporteert aan directeuren Stef Gans en Frank van den Driest. Effective Brands heeft kantoren in Amsterdam, New York, Hong Kong, Singapore en Londen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee