Overslaan en naar de inhoud gaan

Lucas Hulsebos naar Effective Brands

Na 7 jaar gewerkt te hebben bij het Rotterdamse onderzoeksbureau MetrixLab, vertrekt Lucas Hulsebos naar global marketingadviesbureau…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Binnen Metrixlab heeft Hulsebos als global business unit director het merk, media- en reclameonderzoek opgebouwd en groot gemaakt. Bij Effective Brands zal hij zich ook bezig gaan houden met onderzoek, en advies.

related partner content for mobile comes here

Hulsebos: ‘Bij Metrixlab heb ik iets opgebouwd, en dat ga ik nu weer doen. Effective Brands wil onderzoek meer verankeren in de adviesfunctie en heeft hiervoor een nieuwe functie gecreëerd. Het verschil met Metrixlab is dat ik geen onderzoek meer uitvoer, maar uitbesteed aan bureaus.’

Hulsebos start vanaf 14 januari, hij rapporteert aan directeuren Stef Gans en Frank van den Driest. Effective Brands heeft kantoren in Amsterdam, New York, Hong Kong, Singapore en Londen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in