Social Media barometer


Google, Apple, Yahoo! en Microsoft zijn de merken waar we het meest over gesproken wordt in Social Media Websites. Het onderzoek 'Brands in Social Media' van online PR specialist Immediate Future toont aan dat er een verschil is tussen Brands in Social Media en de Interbrand Top 100 Global Brands (2006). Slechts 36% van de Interbrand resultaten komt ook voor in het Social Media lijstje.
Het onderzoek toont tevens aan dat de merken Disney, Nintendo en Google als meest positief uit de bus komen. Aanbeveling uit het rapport: zorg ervoor dat je je merk monitoort op het web 'Reputations are increasingly being made and destroyed on the web'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
'Brands in Social Media' Top Ten:
1. Google
2. Yahoo!
3. Apple
4. Microsoft
5. Canon
6. Sony
7. Dell
8. eBay
9. Disney
10. Ford
Interbrand Top Ten (2006):
1. Coca- Cola
2. Microsoft
3. IBM
4. GE
5. Intel
6. Nokia
7. Toyota
8. Disney
9. McDonald's
10. Mercedes
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid