Overslaan en naar de inhoud gaan

Social Media barometer

Google, Apple, Yahoo! en Microsoft zijn de merken waar we het meest over gesproken wordt in Social Media Websites. Het onderzoek 'Brands in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Google, Apple, Yahoo! en Microsoft zijn de merken waar we het meest over gesproken wordt in Social Media Websites. Het onderzoek 'Brands in Social Media' van online PR specialist toont aan dat er een verschil is tussen Brands in Social Media en de Interbrand Top 100 Global Brands (2006). Slechts 36% van de Interbrand resultaten komt ook voor in het Social Media lijstje.

related partner content for mobile comes here

toont tevens aan dat de merken Disney, Nintendo en Google als meest positief uit de bus komen. Aanbeveling uit het rapport: zorg ervoor dat je je op het web 'Reputations are increasingly being made and destroyed on the web'.

'Brands in Social Media' Top Ten:
1. Google
2. Yahoo!
3. Apple
4. Microsoft
5. Canon
6. Sony
7. Dell
8. eBay
9. Disney
10. Ford

Interbrand Top Ten (2006):
1. Coca- Cola
2. Microsoft
3. IBM
4. GE
5. Intel
6. Nokia
7. Toyota
8. Disney
9. McDonald's
10. Mercedes

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in