Overslaan en naar de inhoud gaan

Plan A

Marks&Spencer, het bekende Britse warenhuisketen, heeft een ambitieus vijfjaren plan gemaakt, het zogenoemde Plan A. In die vijf jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marks&Spencer, het bekende Britse warenhuisketen, heeft een ambitieus vijfjaren plan gemaakt, het zogenoemde . In die vijf jaar moet Marks & Spencer heel wat doen om zich een verantwoorde en duurzame onderneming te noemen.

related partner content for mobile comes here

Marks & Spencer roept niet alleen dat goede voornemens heeft, ze wil het ook echt nakomen. De tussenstand wordt dan bijgehouden op de site en zal natuurlijk ook in de fysieke winkels merkbaar zijn. Daarnaast wil M&S ook haar klanten bewust maken van het belang van deze omslag. Daarvoor kan men de doen (in samenwerking met het WWF).

Niet alleen online wordt Plan A gecommuniceerd, ook in de winkels worden bezoekers op de ambitie van M&S gewezen. Bij alle kassa's wordt bijvoorbeeld opgeroepen om niet elke keer een nieuw tasje te vragen en waarom je dat niet zou moeten doen. Ook liggen bij de kassa's folders met daarin de samenvatting van Plan A (op milieuvriendelijk papier natuurlijk).

'Groen' en verantwoord ondernemen is misschien heel bonton dit moment, maar ook heel noodzakelijk. Door de introductie Plan A gaat M&S weliswaar mee met de trend, maar presenteert het zich bovenal als een verantwoordelijke organisatie. Dat ze daarbij ook veel sympathie oproepen is natuurlijk een pluspunt. Wie volgt in Nederland?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in