Overslaan en naar de inhoud gaan

VNU Media heeft nieuwe merkidentiteit

'Na een reis van Haarlem naar Manhattan en weer terug in Haarlem, is VNU Media met een compleet nieuw logo en merkidentiteit pas echt terug…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Na een reis van Haarlem naar Manhattan en weer terug in Haarlem, is met een compleet nieuw logo en merkidentiteit pas echt terug op Nederlands bodem en zichtbaar aan de voorkant van een toekomst van multimediale ambities en marktkansen', zei ceo Erik Hoekstra deze morgen bij de presentatie van het nieuwe logo en merkidentiteit aan de ruim 450 eigen medewerkers en aanwezige vertegenwoordigers van de Nederlandse pers.

related partner content for mobile comes here

In het persbericht staat: 'VNU Media kan zich nu - na de verzelfstandiging eerder dit jaar uit The Nielsen Company - pas echt richting adverteerders en arbeidsmarkt profileren: oer-Hollands, zakelijk en als multimediaal uitgever, met een merkenportfolio van print- en online-activiteiten.'

Het nieuwe logo wordt toegepast in combinatie met een 'kleurrijke explosie van "bollen" en "sterren".' Volgens Hoekstra grijpt het nieuwe gezicht zowel terug naar diepgewortelde gevoelens en herinneringen die de naam VNU bij velen oproept, als toont het de ware aard en positie van het moderne uitgeefbedrijf dat VNU Media: dynamisch, succesvol en innovatief gepositioneerd aan de voorkant van multimediale ontwikkelingen in de uitgeefwereld.

Ronkende taal, hoor.

Onder het merkmotto treedt VNU Media vanaf deze week ook naar buiten als werkgever. De groei noopt VNU Media het komende kwartaal nieuwe mensen aan te nemen waaronder redacteurs, marketeers, commerciële professionals, it- en internetspecialisten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in