VNU Media heeft nieuwe merkidentiteit
'Na een reis van Haarlem naar Manhattan en weer terug in Haarlem, is VNU Media met een compleet nieuw logo en merkidentiteit pas echt terug op Nederlands bodem en zichtbaar aan de voorkant van een toekomst van multimediale ambities en marktkansen', zei ceo Erik Hoekstra deze morgen bij de presentatie van het nieuwe logo en merkidentiteit aan de ruim 450 eigen medewerkers en aanwezige vertegenwoordigers van de Nederlandse pers.
In het persbericht staat: 'VNU Media kan zich nu - na de verzelfstandiging eerder dit jaar uit The Nielsen Company - pas echt richting adverteerders en arbeidsmarkt profileren: oer-Hollands, zakelijk en als multimediaal uitgever, met een merkenportfolio van print- en online-activiteiten.'
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaHet nieuwe logo wordt toegepast in combinatie met een 'kleurrijke explosie van "bollen" en "sterren".' Volgens Hoekstra grijpt het nieuwe gezicht zowel terug naar diepgewortelde gevoelens en herinneringen die de naam VNU bij velen oproept, als toont het de ware aard en positie van het moderne uitgeefbedrijf dat VNU Media: dynamisch, succesvol en innovatief gepositioneerd aan de voorkant van multimediale ontwikkelingen in de uitgeefwereld.
Ronkende taal, hoor.
Onder het merkmotto 'Make your Mark' treedt VNU Media vanaf deze week ook naar buiten als werkgever. De groei noopt VNU Media het komende kwartaal nieuwe mensen aan te nemen waaronder redacteurs, marketeers, commerciële professionals, it- en internetspecialisten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid