Overslaan en naar de inhoud gaan

SingleMerk

Het is weer zover, onderzoek leert dat de singlisering in NL met gezwinde spoed doorgaat. Het aantal één persoonshuishoudens neemt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar trekt het Merk zich van al die cijfers wat aan. Nou ik kan het nog niet echt ontdekken. Een flink aantal Merken maken al wel enige tijd porties voor twee persoonshuishoudens maar het één persoonshuishouden komt er karig vanaf. En als er al wat wordt aangeboden dan kost het vaak het dubbele.

related partner content for mobile comes here

Er valt hier dus nog veel te winnen voor een groot aantal Merken. Maar bij veel Merken is de Consumens er voor het Merk en dus is het Merk er niet voor de Consumens. Foei. Daarnaast gebruikt voornamelijk de voedingsindustrie nog altijd allerlei verderfelijke ingrediënten die voor veel Consumensen niet lekker zijn voor de gezondheid. Kleinere verpakkingen leveren overigens ook een bijdrage aan de obesete mens. De dikkerds dus.

Ik als klein huishouden breng mijzelf regelmatig in opperste staat van opwinding als ik weer voor een maand aardappelen in huis moet halen.
Ook een kilo is teveel voor me. Ik wil gewoon vier aardappelen. Dus naar de gewone groenteman, Maar waar zit die nog. Weggesuperd. De Merken zullen dus met oplossingen moeten komen en een beetje handig Merk zal dat geen windeieren leggen.

Helaas zijn de meeste Merken zijn nog steeds singleminded en niet single minded.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in