SingleMerk
Maar trekt het Merk zich van al die cijfers wat aan. Nou ik kan het nog niet echt ontdekken. Een flink aantal Merken maken al wel enige tijd porties voor twee persoonshuishoudens maar het één persoonshuishouden komt er karig vanaf. En als er al wat wordt aangeboden dan kost het vaak het dubbele.
Er valt hier dus nog veel te winnen voor een groot aantal Merken. Maar bij veel Merken is de Consumens er voor het Merk en dus is het Merk er niet voor de Consumens. Foei. Daarnaast gebruikt voornamelijk de voedingsindustrie nog altijd allerlei verderfelijke ingrediënten die voor veel Consumensen niet lekker zijn voor de gezondheid. Kleinere verpakkingen leveren overigens ook een bijdrage aan de obesete mens. De dikkerds dus.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
Ik als klein huishouden breng mijzelf regelmatig in opperste staat van opwinding als ik weer voor een maand aardappelen in huis moet halen.
Ook een kilo is teveel voor me. Ik wil gewoon vier aardappelen. Dus naar de gewone groenteman, Maar waar zit die nog. Weggesuperd. De Merken zullen dus met oplossingen moeten komen en een beetje handig Merk zal dat geen windeieren leggen.
Helaas zijn de meeste Merken zijn nog steeds singleminded en niet single minded.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid