Publicis scoort bij New York Festivals
Publicis heeft bij de New York Festivals de Grand Award gewonnen voor de ALS-campagne. Ook Tribal DDB, DDB en Y&R vielen in de prijzen.
De Grand Award in bij de New York Festivals de hoogst haalbare onderscheiding. In de campagne van Publicis voor Stichting ALS doen patienten die zijn overleden aan de slopende ziekte een oproep de stichting te steunen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisTribal DDB won zilver en brons voor Philips Obsessed with Sound en nog eens brons samen met DDB voor de KLM Tile & Inspire-campagne. Y&R won zilver en brons voor LG Thief.
Ook de tweede Grand Award die werd toegekend had een Nederlands tintje. De prijs ging naar de Canal+-commercial Bear van BETC die werd geregisseerd door Matthijs van Heijningen.
ALS Campagne
LG Thief
Philips Obsessed with sound
Canal+ Bear
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid