Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis scoort bij New York Festivals

Publicis heeft bij de New York Festivals de Grand Award gewonnen voor de ALS-campagne. Ook Tribal DDB, DDB en Y&R vielen in de prijzen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Publicis heeft bij de New York Festivals de Grand Award gewonnen voor . Ook Tribal DDB, DDB en Y&R vielen in de prijzen.

related partner content for mobile comes here

De Grand Award in bij de New York Festivals de hoogst haalbare onderscheiding. In de campagne van Publicis voor Stichting ALS doen patienten die zijn overleden aan de slopende ziekte een oproep de stichting te steunen.

Tribal DDB won zilver en brons voor Philips Obsessed with Sound en nog eens brons samen met DDB voor de KLM Tile & Inspire-campagne. Y&R won zilver en brons voor LG Thief.

Ook de tweede Grand Award die werd toegekend had een Nederlands tintje. De prijs ging naar de Canal+-commercial Bear van BETC die werd geregisseerd door Matthijs van Heijningen.

ALS Campagne

LG Thief

Philips Obsessed with sound

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Canal+ Bear

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in