Overslaan en naar de inhoud gaan

PostNL zet in op online

Het 'nieuwe' postbedrijf PostNL denkt de komende jaren te kunnen groeien door zich te richten op online winkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat bleek maandag uit presentaties van het nieuwe bedrijf voor analisten. De bezorging van producten die via internet worden aangeschaft, kan volgens PostNL, samen met de groeiende internationale activiteiten, de aanhoudende daling van het aantal normale poststukken compenseren. Daardoor moet er ondanks de krimp van de Nederlandse postmarkt toch sprake zijn van een kleine omzetgroei bij PostNL in 2015. Dit jaar komt de omzet van het postbedrijf waarschijnlijk uit op hetzelfde niveau als in 2010.

related partner content for mobile comes here

TNT wil de divisies Express en Post splitsen in twee aparte beursgenoteerde bedrijven. Als de aandeelhouders hier op 25 mei mee instemmen, gaat TNT Post zelfstandig verder onder de naam PostNL.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in